13 komentarze
  1. Widzę mamy podobny gust i w kwestii ubrań, bo umieram się podobnie, ale i ciastka Belvity uwielbiam, szminki Nivea, a i serial Inna bardzo lubię. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Inna , także mam go w ulubieńcach :D jest super !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Milke ;D
    Ładne ciuchy macie

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post i genialny blog, oby tak dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  5. "Przyjaciółki"? Fajne są? Zawsze się zastanawiałam, czy oglądać i jakoś jeszcze ani jednego odcinka nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam się bardzo podobają ;)
      Obejrzyj i sama oceń czy Ci się podobają bo wiadomo kwestia gustu ;)

      Usuń
  6. Też jestem fanką koszul, tych bardziej formalnych, dżinsowych i takich w retro stylu też :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze żałuję, że z powodu biustu nie meiszcze sie w koszule... fajny wpis :) w ogóle dobrze się czyta tego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  8. super post! :) lubię czytać takie rzeczy. zapraszam również do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozdrawiamy :) i zapraszamy do nas www.sweetbox.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zestawienie, minimum słów maximum treści, podoba mi się!
    Zapraszam do mnie może znajdziesz coś dla siebie :) http://fashionronni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uwielbiam przyjaciółki ♥\
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny post! też uwielbiam awkward <3

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane
Jeżeli podoba Ci się nasz blog zaobserwuj !