14 komentarze
  1. prześliczne oczka *,* Świetny blog czekam na więcej :)

    http://strong-fit-friends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo słyszałam o piciu drożdży jednak nigdy nie mogę się na to zdecydować, podobno na włosy też są świetne :) Przyjemnie się czyta i czekam na więcej. Pozdrawiam !

    www.vintedels.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też słyszałam, że na włosy pomagają ; )

      Usuń
  3. Ale masz śliczne włosy!!! Piękne sa!! ;))
    Świetny sweterek!!

    http://fashion-styleeee.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Skorzystam z tych drożdży dzięki śliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe rady :)
    O piciu drożdży nigdy nie słyszałam ;)
    Piękny sweterek :D

    http://andrew-scott-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdjęcie najlepsze :)
    Słyszałam o picu drożdży, spróbowałam ale były na tyle obrzydliwe że zrezygnowałam po pierwszym łyku :D
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego można również brać tabletki i wtedy nie ma tego obrzydliwego smaku ;)

      Usuń
  7. Świetny post, ciekawe rady i super zdjęcia :)
    Ladyaagnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Od zawsze miałam problem z tradzikiem. Chodziłam po dermatologach i nic. Spróbowałam tej paròwki i mydła siarkowego a moja cera od razu troche sie poprawiła. Nie jest to co prawda duża poprawa ale zawsze coś. Spróbuje pić te drożdże może dam rade wydajaa sie obrzydliwe. Czekam na nastepne wpisy o trądziku.


    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe rady :)
    I po mimo tego, że nigdy nie miałam problemów z trądzikiem słyszałam, że są to bardzo skuteczne spodoby :)
    Nie chcę zapeszać, ale mam na dzieję,że ten problem nigdy mnie nie dopadnie ; P
    Świetny blog, czekam na więcej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby Cię nie dopadło - to straszna męczarnia ;c

      Usuń
  10. Mega zdjęcia ;> flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane
Jeżeli podoba Ci się nasz blog zaobserwuj !