15 komentarze
  1. Używam tego pudru z rimella i bardzo mi odpowiada. Teraz spróbuje może tej odżywki bo ja akurat mam krótkie rzęsy.Bardzo dobry post widzę że pomysłów ci nie brakuje ciągle wymyślasz coś nowego bravo.I ładny wygląd bloga ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiele dziewczyn sobie go chwali ;)
      Mam wiele pomysłów tylko brak czasu na ich realizacje.

      Usuń
  2. Też mam ten tusz do rzęs, kupiłam go przypadkiem w biedronce za 16 zł i jest świetny! :)

    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczyłam wiele ciekawych kosmetyków :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog :]
    zapraszam do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna notka ♡ polecam wszystkie kosmetyki Ula :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten podkład tylko że ja używam cimnego. Dobry pomysł z tym blogiem myślę czy sama nie założyć. Super nazwa bloga życiowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba są bardzo dobre ;)
      Też tam myślę. W każdej wolnej chwili staram się być na blogu .
      Jakoś tak wpadła mi do głowy - taki spontan ;)
      Załóż sobie bo warto. Blogowanie daje dużo radości ♡

      Usuń
  7. Przekonałaś mnie do tego podkładu z Lirene :P Ciągle szukam odpowiedniego i nie mogę znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze ;)
      Uważam, że podkład strasznie trudno dobrać.
      Trzeba wiedzieć jaką ma się cerę, a co za tym idzie czy przyda nam się coś matowego czy rozświetlającego. Każdy jest inny, a w tych drogeriach to często źle dobierają sprzedawczynię. Już dwa razy Pani doradziła mi za ciemny podkład lub nie do mojego typu cery.

      Usuń
  8. Moja mama ma ten fluid z Inglota i jest zadowolona ;P Fajny post i na końcu świetne porady ;)
    Mój Blog <--- Zapraszam ^.^

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę świetny blog, będę wpadać częściej!

    Zapraszam Cię na nowy post! Mój Blog - klik!
    Jeżeli masz ochotę zachęcam do poklikania w linki, odwdzięczę się! Link do postu- klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post :) Bardzo ciekawy :) Akurat skończył mi się mój ukochany tusz to może wypróbuję ten :)
    Zapraszam też do mnie http://takpoprostuzyc.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane
Jeżeli podoba Ci się nasz blog zaobserwuj !